Bekijk wat wij laten zien

Onze projecten zijn net zo verschillend als onze klanten. Vanaf een kernachtige tekst tot complete campagnes. Veel voorkomende producten zoals huisstijlen, advertenties, folders en vooral websites. En aparte oplossingen voor bijzondere vragen, zoals specialistische internetoplossingen, crisiscommunicatie of beleidsontwikkeling.
In een persoonlijk gesprek laten wij je graag meer zien.

OPH

SCOOL

Koning Willem I Prijs

OPH


SCOOL

OPDRACHTGEVER

Schoolsport Club Onderwijs & Omgeving Laak (SCOOL)

PROJECT

Website SCOOL (www.scool.nu)

VRAAG

SCOOL is een samenwerkingsverband van zeven scholen en een groot aantal sportaanbieders en -verenigingen. Via SCOOL wordt aan de leerlingen van zes basisscholen in de omliggende wijk een groot aantal sportlessen aangeboden. Voor de communicatie is een website nodig om de leerlingen van de basisscholen enthousiast te krijgen. Belangrijk is dat het totale sportaanbod duidelijk wordt gepresenteerd.  Daarnaast moeten de leerlingen zich meteen en makkelijk kunnen inschrijven voor de activiteiten.

ANTWOORD

De gerealiseerde website van SCOOL is op een speelse manier vormgegeven, binnen de bestaande huisstijl. Navigeren naar het sportaanbod van de verschillende scholen gaat kinderlijk eenvoudig. Daarvoor zijn speciaal op maat gemaakte modules ontwikkeld binnen het gebruikersvriendelijke Content Management Systeem. Hierdoor is de inhoud van de gehele website eenvoudig door de mensen van SCOOL te beheren.


Louwers Jaarrekeningen


Gemeentebelang Westland

OPDRACHTGEVER

Gemeentebelang Westland

PROJECT 2017

Website (www.gemeentebelangwestland.nl)

VRAAG

Gemeentebelang Westland wil een website met achtergrond informatie rondom haar politieke activiteiten als verlengstuk van de communicatie vanuit haar eigen sociale media. Informatiebron voor de burgers van het Westland is dan ook de belangrijkste functie van de website.  Essentieel is daarbij het dorpsgerichte karakter van de partij die zowel voor het hele Westland als de onderliggende 11 dorpen opkomt.

ANTWOORD

In samenwerking met de  bestuurders en vrijwilligers van de partij is er breed gesproken over de opzet en uitvoering van de website. Het resultaat is een website waar de GBW informatie per dorp centraal staat. Hiervoor zijn specifieke illustraties en foto’s geproduceerd, naast de algemene vormgeving en websitebouw. De content is door GBW gemaakt en geplaatst.


Koning Willem I Prijs


Het hart van Delfland

OpdrachtGEVER

Het hart van Delfland

Project 2016

Website (www.hethartvandelfland.nl), promotievideo en huisstijl

Vraag

De therapiepraktijk ontwikkelt nieuwe producten en wil daarbij interactiever communiceren met (potentiële) cliënten. Dit vraagt om aanpassing van de website, die tevens moet worden gemoderniseerd. Daarbij is er behoefte aan een korte filmproductie als persoonlijke introductie van de emotietherapeut. Zowel de website als de videoproductie dienen aan te sluiten bij de persoonlijke sfeer (betrokken professionaliteit) van Het hart van Delfland. 

Antwoord

Revitalisering van de website met een nieuwe vormgeving en opbouw, die ruimte biedt voor de nieuwe producten zoals de cursussen. Realisatie van de filmproductie in nauw overleg met de emotietherapeut. 


VDH Bestuurszaken


Bureau Bram

Project

Website (www.bureaubram.nl) en huisstijl

Vraag

Bureau Bram is een jonge onderneming, een adviesbureau dat private en publieke organisaties adviseert bij hun strategische en tactische uitwerking van assetmanagement. Bram wil een website en huisstijl waarmee hij zich onderscheid ten opzichte van andere aanbieders in de markt. De website moet duidelijk weergeven waarom Bureau Bram de juiste keuze is voor potentiële cliënten.

Antwoord

Zowel de website als de huisstijl heeft een frisse, moderne en zakelijke uitstraling, die aansluit bij het innovatieve karakter van Bureau Bram. De website heeft een eenvoudig menu, waarmee de bezoeker gemakkelijk naar de verschillende onderwerpen scrollt. De website is volledig responsive en past zich automatisch aan aan het apparaat waarop die wordt bekeken. De inhoud van de website kan eenvoudig worden beheerd met behulp van het gebruiksvriendelijke content management systeem.


Fitste Bedrijf van Den Haag


Pulle BV

Project

Website (www.pulle.nl) en huisstijl

Vraag

Pulle B.V. is al meer dan 85 jaar een naam als het gaat om verwarming en (totaal-) installatietechniek. Het bedrijf staat voor service, kwaliteit en comfort en richt zich vooral op het luxere segment in de markt. De vormgeving van de website en huisstijl moet daar bij aansluiten. Verder moet het op de website in één oogopslag duidelijk worden wat Pulle heeft te bieden en waarom het bedrijf zich onderscheid ten opzichte van haar concurrenten.

Antwoord

De website en huisstijl zijn in een chique en modern jasje gegoten, waarmee aansluiting wordt bereikt bij de doelgroep van het bedrijf en het zich onderscheid in de volle markt waarin het zich begeeft. De website geeft overzichtelijk weer wat Pulle heeft te bieden en waar het bedrijf voor staat. Verder is het mogelijk om via een uitgebreid webformulier direct een offerte aan te vragen.


Renovation Plus


EJB Advocaten

Project

Website (www.ejbadvocaten.nl) en huisstijl

Vraag

EJB advocaten wil naast haar makkelijk bereikbare kantoor op een centrale en zichtbare locatie een website als digitaal contactpunt. Potentiële cliënten moeten er een beeld krijgen van het doeltreffende advocatenkantoor en de betrokken mensen die er werken. De website moet daarbij de even doelmatige als professionele aard van het kantoor uitstralen.

Antwoord

De ontwikkelde website is overzichtelijk van structuur met een beperkt menu. Zakelijke en particuliere geïnteresseerden en/of cliënten vinden er snel en in een oogopslag de informatie over het kantoor. Tevens kunnen zijn in beeld en tekst kennismaken met de advocaten en medewerkers. De informatie is inhoudelijk gericht om verder contact op te nemen voor een afspraak.


Netwerk Autisme Gooi & Vechtstreek (NAGV)